Nasza Kancelaria ciągle się rozwija i z związku z tym poszukujemy pracowników, którzy odznaczają się wysokimi kwalifikacjami, aktywnością i kreatywnością na swoim stanowisku pracy. Potrafią pracować w zespole i są odporni na stres. Codzienna praca w naszej Kancelarii jest pełna wyzwań, pozwalająca na nieustający rozwój kariery. Osoba, której szukamy stanie się integralną częścią naszej Kancelarii poprzez uczestnictwo w realizacji usług z zakresu obsługi księgowo-podatkowej oraz kadrowo – płacowej naszych Klientów. Jeżeli uważasz, że spełniasz te podstawowe warunki i chcesz rozpocząć karierę w KDP GROKAZ SC zapoznaj się ze stanowiskami, które proponujemy Ci w naszej Kancelarii.
Asystent ds. księgowości podatkowej
Miejsce pracy: Krapkowice
Zakres zadań:
- wstępna weryfikacja dokumentów księgowych,
- ocena dokumentów pod względem formalnym,
- kwalifikacja dokumentów do poszczególnych kont księgowych,
- kwalifikacja kosztów – zgodność dokumentów kosztowych z prawem podatkowym,
- ocena zdarzeń gospodarczej – zgodności z prawem podatkowym i prowadzoną działalnością,
- sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
- rejestracja dokumentów w rejestrze księgi,
- rejestracja dokumentów w odpowiednich rejestrach VAT,
- rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
- weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
- udział w obliczeniu zaliczek na podatek dochodowym,
- udział w obliczeniu podatku VAT i przygotowaniu odpowiednich deklaracji,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- obsługa programów księgowych, arkuszy kalkulacyjnych,
- stała aktualizacja wiedzy, przepisów prawa podatkowego (PIT, VAT) w zakresie wymaganym na stanowisku,
- organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
Wymagania:
- atutem będzie wykształcenie wyższe w kierunku ścisłym (finanse, rachunkowość, ekonomia, itd.) i znajomość obsługi oprogramowania księgowego, obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
- umiejętność ustalania priorytetów powierzonych zadań oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność i cierpliwość,
- systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełen etat,
- stałe godziny pracy (poniedziałek – piątek, 7:00-15:00),
- zdobywanie doświadczenia zawodowego,
- możliwość rozwoju oraz nauki,
- dostęp do licznych publikacji, wydawnictw, baz prawnych,
- dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.
Prosimy o podpisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926, ze zm.)
Asystent / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Krapkowice
Zakres zadań:
- prowadzenie akt osobowych pracowników i ich aktualizacja,
- sporządzanie lub pomoc w sporządzeniu umów o pracę oraz aneksów,
- zarejestrowanie nowych pracowników w ZUS, ich wyrejestrowanie i rejestracji zmian danych w trakcie zatrudnienia,
- wystawianie świadectw pracy,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- prowadzenie ewidencji badań lekarskich i szkoleń BHP oraz monitorowanie ich ważności,
- prowadzenie ewidencji urlopowych, ustalanie uprawnień w zakresie urlopu,
- naliczanie wynagrodzeń pracowników na podstawie przekazywanych protokołów dostarczonych przez Klienta (czas pracy, nadgodziny, pory nocne, urlopy, nieobecności),
- rozliczanie ryczałtu za używanie samochodu prywatnego,
- rozliczanie dodatków i potrąceń niekomorniczych,
- miesięczne naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusz pracy,
- miesięczne naliczanie zaliczek na podatek dochodowy PIT-4R, PIT-8AR,
- przygotowywanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA wraz z raportami,
- przygotowanie informacji o przelewach do Urzędu Skarbowego i ZUS,
- przygotowywanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA
- przygotowywanie wniosków do ZUS o wypłatę zasiłku chorobowego, wypadkowego
- przygotowywanie wniosków do ZUS o wypłatę świadczenia rehabilitacyjnego
- rozliczanie umów cywilno – prawnych (zlecenie, o dzieło),
- rozliczanie, dokumentacja zatrudnienia obcokrajowców,
- delegowanie pracowników do pracy za granicą,
- naliczanie innych potrąceń z wynagrodzeń Pracowników, związanych z ich zadłużeniem,
- przygotowywanie innych wymaganych dokumentów / wniosków do ZUS
- sporządzanie informacji podatkowej IFT-1, PIT-11, PIT-40,
- obsługa czynności związanych z Komornikiem,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- obsługa dofinansowania z OHP,
- obsługa dofinansowania z PFRON.
Wymagania:
- atutem będzie wykształcenie wyższe w kierunku ścisłym (finanse, rachunkowość, ekonomia, itd.) i znajomość obsługi oprogramowania kadrowo – płacowego, obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
- umiejętność ustalania priorytetów powierzonych zadań oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność i cierpliwość,
- systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełen etat,
- stałe godziny pracy (poniedziałek – piątek, 7:00-15:00),
- zdobywanie doświadczenia zawodowego,
- możliwość rozwoju oraz nauki,
- dostęp do licznych publikacji, wydawnictw, baz prawnych,
- dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.
Prosimy o podpisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926, ze zm.)