Księgowość
Obsługa podatkowo-księgowa jest usługą szeroko rozumianego outsourcingu. Polega ona na przekazaniu czynności, które nie są bezpośrednio związane z kluczowymi zadaniami Państwa przedsiębiorstwa w ręce firmy zewnętrznej (np. naszej kancelarii), przez co pozbywacie się Państwo ciężaru szkolenia, utrzymywania kosztownej, specjalistycznej kadry księgowej. Firmy świadczące takie czy inne usługi outsourcingowe stać na utrzymywanie i szkolenie wysoko wykwalifikowanej kadry ponieważ obsługują one wiele podmiotów przez co koszty utrzymania takiego pracownika są mniejsze niżeli w małej firmie, która musi tworzyć zespół finansowo-księgowy od podstaw. Możliwy jest również odbiór dokumentów w siedzibie Państwa Firmy przez pracownika naszej Kancelarii.
Korzystanie z tej strategii w prowadzeniu działalności oznacza mniejszą liczbę pomyłek, lepszą jakość sprawozdań finansowych i szybszy dostęp do informacji, co pozwala lepiej kierować przedsiębiorstwem. Outsourcing podatkowo-księgowy pozwala na inwestowanie czasu i pieniędzy w realizowanie zadań kluczowych, dzięki którym przedsiębiorca zdobywa przewagę konkurencyjną i osiąga większe zyski.
Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej w naszej Kancelarii obejmuje prowadzenie:
- Ewidencji Przychodów - ryczałt,
- Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów,
- Ksiąg Rachunkowych
- rejestrów VAT.
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy kilka rozwiązań - pakietów usług, każdorazowo w trakcie spotkania dopasowujemy ich zawartoś do potrzeb prowadzonej przez Państwa działalności. Poniżej prezentujemy przykładowe zakresy wybranych pakietów:
Ryczałt ewidencjonowany jest uproszczoną formą opodatkowania działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy korzystający z takiej formy rozliczenia płacą podatek od przychodu, tym samym nie mają możliwości pomniejszać go o koszty jego uzyskania. Mają do wyboru stawkę: 3,0%, 5,5%, 8,5%, 17%, 20% - wysokość uzależniona jest od rodzaju sprzedawanych towarów lub świadczonych usług. Z tej formy opodatkowania mogą korzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółki osobowe.
Przed wyborem tej formy opodatkowania wraz z Klientem sprawdzamy czy wykonywane przez niego działalności mogą być tak opodatkowane i dokonujemy analizy optymalizacji podatkowej pod kątem opłacalności korzystania z tej preferencyjnej formy opodatkowania.
W ramach prowadzenia obsługi ryczałtu ewidencjonowanego obsługujemy:
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
- spółki cywilne osób fizycznych
Zakres obsługi obejmuje m.in.:
- przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
- ocena dokumentów pod względem formalnym,
- zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
- sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
- rejestracja dokumentów w ewidencji,
- rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
- wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
- księgowanie zapisów,
- wydruk ewidencji,
- nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami ewidencji,
- wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
- nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
- wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
- obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
- wydruk przelewu (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
- stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
- biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
- dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,
oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:
- obsługę ewidencji wyposażenia,
- obsługę ewidencji środków trwałych,
- obsługę ewidencji VAT,
- stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
- przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
- przygotowywanie danych / sprawzodań o korzystaniu ze środowiska
- przygotowywanie danych / sprawzodań o opłacie produktowej
- przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych
Cena już od 80,00 zł netto / miesięcznie.
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów jest prawnie określonym dokumentem służącym do ewidencji operacji gospodarczych w uproszczonej formie. Księguje się w niej m.in. wszelkiego rodzaju przychody, zakup towarów handlowych i materiałów, koszty uboczne zakupu, wynagrodzenia oraz inne wydatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
W ramach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów obsługujemy:
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
- spółki cywilne osób fizycznych
- spółki jawne osób fizycznych
- spółki partnerskie wykonujące działalność gospodarczą
- osoby prowadzące działy specjalne produkcji rolnej
których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów oraz operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie przekroczyły równowartości w walucie polskiej 1 200 000 euro.
Zakres obsługi obejmuje m.in.:
- przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
- ocena dokumentów pod względem formalnym,
- kwalifikacja kosztów - zgodność dokumentów kosztowych z prawem podatkowym,
- zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
- ocena zdarzeń gospodarczej - zgodności z prawem podatkowym i prowadzoną działalnością,
- uzgadnianie ze zleceniodawcą dokumentów i zdarzeń wątpliwych bądź wymagających wyjaśnień,
- sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
- rejestracja dokumentów w rejestrze księgi,
- rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
- wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
- księgowanie zapisów,
- wydruk księgi,
- nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami księgi,
- wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
- nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
- wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
- obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
- wydruk przelewu na zaliczkę (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
- stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
- dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,
- kontrolne obliczenie wskaźników : min. marży, zyskowności, rotacji zapasów itp.,
oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:
- obsługę ewidencji wyposażenia,
- obsługę ewidencji środków trwałych,
- procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizację zmian,
- obsługę ewidencji VAT,
- stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
- przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
- przygotowywanie danych / sprawzodań o korzystaniu ze środowiska
- przygotowywanie danych / sprawzodań o opłacie produktowej
- przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych
- zgłoszenia, aktualizację danych w rejestrach CEIDG, KRS
Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.
W celu poznania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią.
Cena już od 500,00 zł netto / miesięcznie.
- weryfikacja dostarczonych dokumentów pod kontem zgodności z obowiązującymi przepisami,
- kwalifikacja dokumentów i ich powiązanie z prowadzoną działalnością,
- rejestracja dokumentów w odpowiednich rejestrach VAT,
- wydruk rejestrów VAT,
- obliczenie podatku VAT i sporządzenie miesięcznych / kwartalnych deklaracji VAT,
- wydruk przelewu na podatek VAT (na życzenie wysyłka na email / sms), wydruk deklaracji VAT,
- dostarczenie deklaracji VAT do urzędu skarbowego przekazem elektronicznym,
- wydruk potwierdzenia przekazu elektronicznego deklaracji VAT,
oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:
- procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizacja zmian,
- obsługa transakcji WNT, WDT, WŚU,
- obsługa transakcji VAT Marża,
- obsługa krajowych transakcji "odwrotne obciążenie" ,
- obsługa transakcji Importu,
- obsługa transakcji Exportu,
- obsługa INTRASTAT
- przygotowanie pozostałych deklaracji wymaganych do transakcji VAT.
Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.
INORMACJE TEL: 77 44 666 22 LUB TEL.KOM. 606 335 947 W celu zapoznania się z naszą szczegółową ofertą, doborem odpowiedniego pakietu usług, który będzie dla Państwa satysfakcjonujący - zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią. Podczas spotkania możecie Państwo oczekiwać pełnej informacji o działalności naszej Kancelarii, ofercie, cenniku i warunkach współpracy. Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. |