Kancelaria Doradztwa Podatkowego GROKAZ SC Kazimierz i Grażyna Zielińscy

Kontakt: tel. 77 466 19 04, 77 44 666 22, email: kancelaria@grokaz.pl

Przekaż sprawy obsługi księgowej naszej Kancelarii, a zaoszczędzony czas przeznacz na rozwój swojej firmy.
Przekaż sprawy obsługi księgowej naszej Kancelarii, a zaoszczędzony czas przeznacz na rozwój swojej firmy.
Previous Next Play Pause
1

Nasza Kancelaria wspiera przedsiębiorców i ich pracowników w ciągłym rozwoju poprzez kompleksowy system szkoleń, które prowadzi dział doradztwa i edukacji. Wymiana kreatywnych doświadczeń wsparta komfortowymi warunkami do nauki pozwoli na unowocześnianie działalności oraz zarządzania firmą.

Pomoc szkoleniowa, doradcza oraz wydawnicza w zakresie rozwiązywania występujących problemów w działalności gospodarczej uczestników naszych szkoleń staje się narzędziem w rękach naszych klientów co w efekcie końcowym zaowocuje osiągnięciem przewagi konkurencyjnej na obszarze ich działania i podniesie ich pozycję na rynku.

Dostarczamy oraz przekazujemy szeroką wiedzę z zakresie obowiązujących przepisów prawa podatkowego, prawa działalności gospodarczej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zdrowotnych.

Prowadzone przez naszych doradców szkolenia mają na celu uświadamianie podatników poprzez zaspakajanie ich potrzeb związanych z podnoszeniem kwalifikacji oraz kształtowanie umiejętności w wykorzystaniu nabytej wiedzy w zakresie stosowania w praktyce prezentowanych przepisów w ich codziennej działalności gospodarczej.

Jeżeli firma rozpoczyna lub rozszerza swoją działalność w biznesie, wówczas analiza ekonomiczna, biznes plan jest podstawą jej wszelkich działań planowo-inwestycyjnych. Stanowi on dokument umożliwiający określenie jej rozwoju, ocenę konkurencji, oszacowanie kosztów oraz ryzyka związanego z planowanym przedsięwzięciem, opłacalność inwestycji.

Biznes Plan odpowiada na pytanie: czy i w jakim stopniu nasze plany mają rację bytu w przyszłych, trudnych do przewidzenia warunkach? Ogranicza ryzyko związane z prowadzeniem działalności i niepewności związane z oszacowaniem możliwości prawdopodobieństwa zaistnienia przyszłych zdarzeń oraz pozwoli rozpoznać problemy, które mogą wystąpić na naszej drodze do osiągnięcia zamierzonych celów, zmniejszając tym samym ryzyko podjęcia błędnych decyzji.
 
Sporządzamy biznes plany wraz z opisami, analizy ekonomiczne dla celów kredytowych, wnioski kredytowe, analizy planowanych inwestycji, wnioski o dofinansowanie rozpoczęcia działalności ze środków Funduszu Pracy (Powiatowy Urząd Pracy), analizy bieżącej działalności, sprawozdania statystyczne, obliczamy odsetki i wskaźniki ekonomiczne.

Obsługa podatkowo-księgowa jest usługą szeroko rozumianego outsourcingu. Polega ona na przekazaniu czynności, które nie są bezpośrednio związane z kluczowymi zadaniami Państwa przedsiębiorstwa w ręce firmy zewnętrznej (np. naszej kancelarii), przez co pozbywacie się Państwo ciężaru szkolenia, utrzymywania kosztownej, specjalistycznej kadry księgowej. 

Firmy świadczące takie czy inne usługi outsourcingowe stać na utrzymywanie i szkolenie wysoko wykwalifikowanej kadry ponieważ obsługują one wiele podmiotów przez co koszty utrzymania takiego pracownika są mniejsze niżeli w małej firmie, która musi tworzyć zespół finansowo-księgowy od podstaw. 

Korzystanie z tej strategii w prowadzeniu działalności oznacza mniejszą liczbę pomyłek, lepszą jakość sprawozdań finansowych i szybszy dostęp do informacji, co pozwala lepiej kierować przedsiębiorstwem.  Outsourcing podatkowo-księgowy pozwala na inwestowanie czasu i pieniędzy w realizowanie zadań kluczowych, dzięki którym przedsiębiorca zdobywa przewagę konkurencyjną i osiąga większe zyski.

Obsługa kadr, wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS jest jedną z wielu usług outsourcingu polegającą na przekazaniu tych czynności w ręce specjalistycznej firmy zewnętrznej (np. naszej kancelarii).

Powierzenie spraw pracowniczych naszej Kancelarii, na podstawie zawartej umowy, gwarantuje utrzymanie w poufności informacji kadrowo-płacowych jak również przyszłych planów pracodawców względem zatrudnianych pracowników.

Nasi Klienci nie muszą budować w swoich firmach działów rachuby płac czy kadr, dzięki czemu uzyskują już na starcie wymierne korzyści finansowe, (utworzenie takiego stanowiska pracy wiąże się m.in. z zakupem wymaganego sprzętu komputerowego, oprogramowania, corocznych aktualizacji, szkolenia pracowników i podnoszenia ich kwalifikacji, prenumeraty poradników fachowych, dostępu do aktualizacji przepisów prawa). 

Nasza Kancelaria oferuje Państwu pomoc przy zakładaniu każdej nowej firmy. Poprzez wnikliwą analizę przedmiotu i formy przedsięwzięcia proponujemy odpowiedni sposób opodatkowania, który ułatwi rozpoczęcie działalności.


Sporządzamy kompletną dokumentację i zajmujemy się całościowym procesem czynności przy przygotowaniu, zakładaniu i rejestrowaniu:
• Jednoosobowej działalności gospodarczej (osoba fizyczna)
• Spółki cywilnej, spółki osobowej (jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo-akcyjna)
• Spółki kapitałowej: (z ograniczoną odpowiedzialnością)


W ten sposób przedsiębiorca poprzez zaoszczędzony czas, mniejszy stres i niepotrzebne nerwy będzie mógł się skupić na rozwoju swojej działalności i uniknie ślęczenia nad gąszczem przepisów i odpowiedniej ich interpretacji czy wypełniania druków i odwiedzania poszczególnych instytucji rejestrowych. 

loading...
Ryczał ewidencjonowany
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
Rozliczenia VAT

Ryczałt ewidencjonowany jest uproszczoną formą opodatkowania działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy korzystający z takiej formy rozliczenia płacą podatek od przychodu, tym samym nie mają możliwości pomniejszać go o koszty jego uzyskania. Mają do wyboru stawkę: 3,0%, 5,5%, 8,5%, 17%, 20% - wysokość uzależniona jest od rodzaju sprzedawanych towarów lub świadczonych usług. Z tej formy opodatkowania mogą korzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółki osobowe.

Przed wyborem tej formy opodatkowania wraz z Klientem sprawdzamy czy wykonywane przez niego działalności mogą być tak opodatkowane i dokonujemy analizy optymalizacji podatkowej pod kątem opłacalności korzystania z tej preferencyjnej formy opodatkowania.

W ramach prowadzenia obsługi ryczałtu ewidencjonowanego obsługujemy:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki cywilne osób fizycznych

Zakres obsługi obejmuje m.in.:

  • przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
  • ocena dokumentów pod względem formalnym,
  • zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
  • sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
  • rejestracja dokumentów w ewidencji,
  • rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
  • wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
  • księgowanie zapisów,
  • wydruk ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami ewidencji,
  • wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
  • wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
  • obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
  • wydruk przelewu (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
  • stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
  • biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
  • dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • obsługę ewidencji środków trwałych,
  • obsługę ewidencji VAT,
  • stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o korzystaniu ze środowiska
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o opłacie produktowej
  • przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych

Cena już od 80,00 zł netto / miesięcznie.

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów jest prawnie określonym dokumentem służącym do ewidencji operacji gospodarczych w uproszczonej formie. Księguje się w niej m.in. wszelkiego rodzaju przychody, zakup towarów handlowych i materiałów, koszty uboczne zakupu, wynagrodzenia oraz inne wydatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

W ramach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów obsługujemy:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki cywilne osób fizycznych
  • spółki jawne osób fizycznych
  • spółki partnerskie wykonujące działalność gospodarczą
  • osoby prowadzące działy specjalne produkcji rolnej

których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów oraz operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie przekroczyły równowartości w walucie polskiej 2 000 000 euro.

Zakres obsługi obejmuje m.in.:

  • przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
  • ocena dokumentów pod względem formalnym,
  • kwalifikacja kosztów - zgodność dokumentów kosztowych z prawem podatkowym,
  • zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
  • ocena zdarzeń gospodarczej - zgodności z prawem podatkowym i prowadzoną działalnością,
  • uzgadnianie ze zleceniodawcą dokumentów i zdarzeń wątpliwych bądź wymagających wyjaśnień,
  • sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
  • rejestracja dokumentów w rejestrze księgi,
  • rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
  • wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
  • księgowanie zapisów,
  • wydruk księgi,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami księgi,
  • wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
  • wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
  • obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
  • wydruk przelewu na zaliczkę (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
  • stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
  • dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,
  • kontrolne obliczenie wskaźników : min. marży, zyskowności, rotacji zapasów itp.,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • obsługę ewidencji wyposażenia,
  • obsługę ewidencji środków trwałych,
  • procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizację zmian,
  • obsługę ewidencji VAT,
  • stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o korzystaniu ze środowiska
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o opłacie produktowej
  • przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych
  • zgłoszenia, aktualizację danych w rejestrach CEIDG, KRS

Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.

Dla podatników, którzy zgłosili się  do VAT usługa obejmuje m.in.:

  • weryfikacja dostarczonych dokumentów pod kontem zgodności z obowiązującymi przepisami,

  • kwalifikacja dokumentów i ich powiązanie z prowadzoną działalnością,

  • rejestracja dokumentów w odpowiednich rejestrach VAT,

  • wydruk rejestrów VAT,

  • obliczenie podatku VAT i sporządzenie miesięcznych / kwartalnych deklaracji VAT,

  • wydruk przelewu na podatek VAT (na życzenie wysyłka na email / sms), wydruk deklaracji VAT,

  • dostarczenie deklaracji VAT do urzędu skarbowego przekazem elektronicznym,

  • wydruk potwierdzenia przekazu elektronicznego deklaracji VAT,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizacja zmian,

  • obsługa transakcji WNT, WDT, WŚU,

  • obsługa transakcji VAT Marża,

  • obsługa krajowych transakcji "odwrotne obciążenie" ,

  • obsługa transakcji Importu,

  • obsługa transakcji Exportu,

  • obsługa INTRASTAT

  • przygotowanie pozostałych deklaracji wymaganych do transakcji VAT.

Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.

JAK NAS ZNALEŹĆ

Back to top