Kancelaria Doradztwa Podatkowego GROKAZ SC Kazimierz i Grażyna Zielińscy

Kontakt: tel. 77 466 19 04, 77 44 666 22, email: kancelaria@grokaz.pl

Przekaż sprawy obsługi księgowej naszej Kancelarii, a zaoszczędzony czas przeznacz na rozwój swojej firmy.
Przekaż sprawy obsługi księgowej naszej Kancelarii, a zaoszczędzony czas przeznacz na rozwój swojej firmy.
Previous Next Play Pause
1

Dla podatników, którzy zgłosili się  do VAT usługa obejmuje m.in.:

  • weryfikacja dostarczonych dokumentów pod kontem zgodności z obowiązującymi przepisami,

  • kwalifikacja dokumentów i ich powiązanie z prowadzoną działalnością,

  • rejestracja dokumentów w odpowiednich rejestrach VAT,

  • wydruk rejestrów VAT,

  • obliczenie podatku VAT i sporządzenie miesięcznych / kwartalnych deklaracji VAT,

  • wydruk przelewu na podatek VAT (na życzenie wysyłka na email / sms), wydruk deklaracji VAT,

  • dostarczenie deklaracji VAT do urzędu skarbowego przekazem elektronicznym,

  • wydruk potwierdzenia przekazu elektronicznego deklaracji VAT,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizacja zmian,

  • obsługa transakcji WNT, WDT, WŚU,

  • obsługa transakcji VAT Marża,

  • obsługa krajowych transakcji "odwrotne obciążenie" ,

  • obsługa transakcji Importu,

  • obsługa transakcji Exportu,

  • obsługa INTRASTAT

  • przygotowanie pozostałych deklaracji wymaganych do transakcji VAT.

Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów jest prawnie określonym dokumentem służącym do ewidencji operacji gospodarczych w uproszczonej formie. Księguje się w niej m.in. wszelkiego rodzaju przychody, zakup towarów handlowych i materiałów, koszty uboczne zakupu, wynagrodzenia oraz inne wydatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

W ramach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów obsługujemy:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki cywilne osób fizycznych
  • spółki jawne osób fizycznych
  • spółki partnerskie wykonujące działalność gospodarczą
  • osoby prowadzące działy specjalne produkcji rolnej

których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów oraz operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie przekroczyły równowartości w walucie polskiej 2 000 000 euro.

Zakres obsługi obejmuje m.in.:

  • przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
  • ocena dokumentów pod względem formalnym,
  • kwalifikacja kosztów - zgodność dokumentów kosztowych z prawem podatkowym,
  • zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
  • ocena zdarzeń gospodarczej - zgodności z prawem podatkowym i prowadzoną działalnością,
  • uzgadnianie ze zleceniodawcą dokumentów i zdarzeń wątpliwych bądź wymagających wyjaśnień,
  • sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
  • rejestracja dokumentów w rejestrze księgi,
  • rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
  • wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
  • księgowanie zapisów,
  • wydruk księgi,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami księgi,
  • wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
  • wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
  • obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
  • wydruk przelewu na zaliczkę (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
  • stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
  • dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,
  • kontrolne obliczenie wskaźników : min. marży, zyskowności, rotacji zapasów itp.,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • obsługę ewidencji wyposażenia,
  • obsługę ewidencji środków trwałych,
  • procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizację zmian,
  • obsługę ewidencji VAT,
  • stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o korzystaniu ze środowiska
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o opłacie produktowej
  • przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych
  • zgłoszenia, aktualizację danych w rejestrach CEIDG, KRS

Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.

 Pakiet dedykowany przedsiębiorcom zatrudniającym pracowników. Obejmuje m.in.
• prowadzenie akt osobowych pracowników i ich aktualizacja,
• sporządzanie umów o pracę oraz aneksów,
• zarejestrowanie nowych pracowników w ZUS, ich wyrejestrowanie i rejestracji zmian danych w trakcie zatrudnienia,
• wystawianie świadectw pracy,
• wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
• prowadzenie ewidencji badań lekarskich i szkoleń BHP oraz monitorowanie ich ważności,
• prowadzenie ewidencji urlopowych, ustalanie uprawnień w zakresie urlopu,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:
• przygotowywanie ewidencji czasu pracy,
• szkolenia BHP
• prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.

 

 

Ryczałt ewidencjonowany jest uproszczoną formą opodatkowania działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy korzystający z takiej formy rozliczenia płacą podatek od przychodu, tym samym nie mają możliwości pomniejszać go o koszty jego uzyskania. Mają do wyboru stawkę: 3,0%, 5,5%, 8,5%, 17%, 20% - wysokość uzależniona jest od rodzaju sprzedawanych towarów lub świadczonych usług. Z tej formy opodatkowania mogą korzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółki osobowe.

Przed wyborem tej formy opodatkowania wraz z Klientem sprawdzamy czy wykonywane przez niego działalności mogą być tak opodatkowane i dokonujemy analizy optymalizacji podatkowej pod kątem opłacalności korzystania z tej preferencyjnej formy opodatkowania.

W ramach prowadzenia obsługi ryczałtu ewidencjonowanego obsługujemy:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki cywilne osób fizycznych

Zakres obsługi obejmuje m.in.:

  • przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
  • ocena dokumentów pod względem formalnym,
  • zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
  • sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
  • rejestracja dokumentów w ewidencji,
  • rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
  • wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
  • księgowanie zapisów,
  • wydruk ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami ewidencji,
  • wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
  • wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
  • obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
  • wydruk przelewu (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
  • stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
  • biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
  • dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • obsługę ewidencji środków trwałych,
  • obsługę ewidencji VAT,
  • stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o korzystaniu ze środowiska
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o opłacie produktowej
  • przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych

Cena już od 80,00 zł netto / miesięcznie.

Pakiet dedykowany przedsiębiorcom nie zatrudniającym pracowników tzw. samozatrudnienie. Obejmuje m.in.
• miesięczne naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusz pracy
• przygotowywanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA
• przygotowanie informacji o przelewach do ZUS


oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:
• przygotowywanie wniosków do ZUS o wypłatę zasiłku chorobowego, wypadkowego
• przygotowywanie wniosków do ZUS o wypłatę świadczenia rehabilitacyjnego 
• przygotowywanie wniosku do ZUS o niezaleganie ze składkami
• przygotowywanie innych wymaganych dokumentów / wniosków do ZUS
• dostarczenie / wysłanie dokumentów do ZUS

loading...
Ryczał ewidencjonowany
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
Rozliczenia VAT

Ryczałt ewidencjonowany jest uproszczoną formą opodatkowania działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy korzystający z takiej formy rozliczenia płacą podatek od przychodu, tym samym nie mają możliwości pomniejszać go o koszty jego uzyskania. Mają do wyboru stawkę: 3,0%, 5,5%, 8,5%, 17%, 20% - wysokość uzależniona jest od rodzaju sprzedawanych towarów lub świadczonych usług. Z tej formy opodatkowania mogą korzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółki osobowe.

Przed wyborem tej formy opodatkowania wraz z Klientem sprawdzamy czy wykonywane przez niego działalności mogą być tak opodatkowane i dokonujemy analizy optymalizacji podatkowej pod kątem opłacalności korzystania z tej preferencyjnej formy opodatkowania.

W ramach prowadzenia obsługi ryczałtu ewidencjonowanego obsługujemy:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki cywilne osób fizycznych

Zakres obsługi obejmuje m.in.:

  • przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
  • ocena dokumentów pod względem formalnym,
  • zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
  • sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
  • rejestracja dokumentów w ewidencji,
  • rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
  • wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
  • księgowanie zapisów,
  • wydruk ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami ewidencji,
  • wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
  • wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
  • obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
  • wydruk przelewu (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
  • stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
  • biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
  • dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • obsługę ewidencji środków trwałych,
  • obsługę ewidencji VAT,
  • stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o korzystaniu ze środowiska
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o opłacie produktowej
  • przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych

Cena już od 80,00 zł netto / miesięcznie.

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów jest prawnie określonym dokumentem służącym do ewidencji operacji gospodarczych w uproszczonej formie. Księguje się w niej m.in. wszelkiego rodzaju przychody, zakup towarów handlowych i materiałów, koszty uboczne zakupu, wynagrodzenia oraz inne wydatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

W ramach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów obsługujemy:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki cywilne osób fizycznych
  • spółki jawne osób fizycznych
  • spółki partnerskie wykonujące działalność gospodarczą
  • osoby prowadzące działy specjalne produkcji rolnej

których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów oraz operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie przekroczyły równowartości w walucie polskiej 2 000 000 euro.

Zakres obsługi obejmuje m.in.:

  • przyjęcie dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów,
  • ocena dokumentów pod względem formalnym,
  • kwalifikacja kosztów - zgodność dokumentów kosztowych z prawem podatkowym,
  • zwrot zleceniodawcy dokumentów wadliwych wymagających poprawy lub korekty,
  • ocena zdarzeń gospodarczej - zgodności z prawem podatkowym i prowadzoną działalnością,
  • uzgadnianie ze zleceniodawcą dokumentów i zdarzeń wątpliwych bądź wymagających wyjaśnień,
  • sporządzenie dokumentów dodatkowych wewnętrznych, gdy są wymagane,
  • rejestracja dokumentów w rejestrze księgi,
  • rejestracja dokumentów w innych, wymaganych prawem, ewidencjach i rejestrach,
  • wydruk i weryfikacja prawidłowości dokonanych zapisów pod względem formalnym,
  • księgowanie zapisów,
  • wydruk księgi,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami księgi,
  • wydruk pozostałych rejestrów i ewidencji,
  • nadanie numerów dokumentów zgodnie z zapisami odpowiednich ewidencji, gdy są wymagane,
  • wydruk podsumowania miesięcznego księgi do dokumentów oraz dla klienta,
  • obliczenie zaliczki na podatek dochodowy i sporządzenie informacji - dokumentu obliczenia,
  • wydruk przelewu na zaliczkę (na życzenie wysyłka na email / sms) i informacji o obliczeniach,
  • stałe przechowywanie dokumentacji w ciągu roku podatkowego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • biuletyn informacyjny kancelarii w formie papierowej,
  • dodatkowy biuletyn informacyjny w formie elektronicznej,
  • kontrolne obliczenie wskaźników : min. marży, zyskowności, rotacji zapasów itp.,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • obsługę ewidencji wyposażenia,
  • obsługę ewidencji środków trwałych,
  • procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizację zmian,
  • obsługę ewidencji VAT,
  • stałe / jednorazowe doradztwo podatkowe,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań GUS,
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o korzystaniu ze środowiska
  • przygotowywanie danych / sprawozdań o opłacie produktowej
  • przygotowywanie danych do biznes planów, wniosków kredytowych
  • zgłoszenia, aktualizację danych w rejestrach CEIDG, KRS

Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.

Dla podatników, którzy zgłosili się  do VAT usługa obejmuje m.in.:

  • weryfikacja dostarczonych dokumentów pod kontem zgodności z obowiązującymi przepisami,

  • kwalifikacja dokumentów i ich powiązanie z prowadzoną działalnością,

  • rejestracja dokumentów w odpowiednich rejestrach VAT,

  • wydruk rejestrów VAT,

  • obliczenie podatku VAT i sporządzenie miesięcznych / kwartalnych deklaracji VAT,

  • wydruk przelewu na podatek VAT (na życzenie wysyłka na email / sms), wydruk deklaracji VAT,

  • dostarczenie deklaracji VAT do urzędu skarbowego przekazem elektronicznym,

  • wydruk potwierdzenia przekazu elektronicznego deklaracji VAT,

oraz dodatkowo pakiet może być rozszerzony o:

  • procedurę zgłoszenia do VAT, aktualizacja zmian,

  • obsługa transakcji WNT, WDT, WŚU,

  • obsługa transakcji VAT Marża,

  • obsługa krajowych transakcji "odwrotne obciążenie" ,

  • obsługa transakcji Importu,

  • obsługa transakcji Exportu,

  • obsługa INTRASTAT

  • przygotowanie pozostałych deklaracji wymaganych do transakcji VAT.

Cena już od 100,00 zł netto / miesięcznie.

JAK NAS ZNALEŹĆ

Back to top