Kancelaria Doradztwa Podatkowego GROKAZ SC Kazimierz i Grażyna Zielińscy

Kontakt: tel. 77 466 19 04, 77 44 666 22, email: kancelaria@grokaz.pl

Przekaż sprawy obsługi księgowej naszej Kancelarii, a zaoszczędzony czas przeznacz na rozwój swojej firmy.
Przekaż sprawy obsługi księgowej naszej Kancelarii, a zaoszczędzony czas przeznacz na rozwój swojej firmy.
Previous Next Play Pause
1

Historia naszej Kancelarii rozpoczyna się w maju 1992 roku. Kancelaria powstała jako spółka cywilna i do dnia dzisiejszego działa w tym samym składzie osobowym wspólników.

Przedmiotem działalności Kancelarii jest doradztwo podatkowe w pełnym zakresie określonym ustawą, obsługa podatkowo-księgowa oraz kadrowo-płacowa firm, doradztwo ekonomiczne w zakresie sporządzania biznes planów, analiz ekonomicznych, wniosków kredytowych. Kancelaria prowadzi także działalność edukacyjną w postaci szkoleń i publikacji  w zakresie prawa podatkowego, prawa pracy oraz prowadzenia działalności gospodarczej.


Zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą,  a doradcy podatkowi są ubezpieczeni od odpowiedzialności zawodowej   i wpisani na listę doradców podatkowych: nr.06863-Grażyna Zielińska, nr.06864-Kazimierz Zieliński


Działalność Kancelarii realizowana jest poprzez sprawdzone procedury wewnętrzne w zakresie organizacji Kancelarii jak również zastosowane procedury świadczenia usług wsparte pełną informatyzacją procesu obsługi Klienta. Standaryzacja oferowanych usług pozwala nam na kompleksową  obsługę naszego Klienta na najwyższym poziomie. 



Zaufanie naszych Klientów pozwala nam na dynamiczny rozwój, przez co możemy cały czas rozszerzać naszą ofertę o nowe rozwiązania,  które usprawniają i ułatwiają podmiotom prowadzenie działalności gospodarczej. Swym zasięgiem działania obejmujemy kilka urzędów skarbowych. 

 

Nasza historia w czasie:

25 marca 1992

- akt założycielski spółki - umowa spółki cywilnej

4 maj 1992

- rozpoczęcie działalności spółki

maj 1994

- komputeryzacja obsługi klienta

lipiec 1998

- wpisy na listę doradców podatkowych

luty 1999

- elektroniczny przekaz dokumentów ZUS

kwiecień 1999

- uruchomienie własnej strony internetowej

styczeń 2000

- wprowadzenie pakietowego systemu obsługi klienta

maj 2002

- pierwsze autorskie publikacje podatkowe w prasie

sierpień 2002

- wprowadzenie systemu archiwizacji danych

październik 2003

- biuletyn Klientów Kancelarii

lipiec 2005

- wprowadzenie ogólnych warunków umów

styczeń 2006

- wprowadzenie procedur obsługi klienta

czerwiec 2006

- uruchomienie panelu klienta na stronie internetowej

styczeń 2007

- Certyfikat Kancelaria Przyjazna Podatnikowi

listopad 2007

- Wyróżnienie Złotówka Podatnika 2007

styczeń 2008

- Wyróżnienie Wzorcowa Kancelaria Roku 2008

styczeń 2009

- wpis do rejestru instytucji szkoleniowych

luty 2009

- dwukrotne zwiększenie powierzchni siedziby naszej Kancelarii

sierpień 2009

- wdrożenie oprogramowania do tworzenia analiz finansowych i biznes planów

listopad 2011

- unowocześnienie sprzętu komputerowego

październik 2013

- budowa własnej sieci informatycznej wraz z serwerem bazy danych

luty 2015

- wdrożenie sprzedaży dla klientów indywidualnych (kasa fiskalna)

marzec 2016

- kolejna rozbudowa powierzchni siedziby naszej Kancelarii 

sierpień 2017

- unowocześnienie sprzętu komputerowego

wrzesień 2018

- wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego do zarządzania Kancelarią

marzec 2020

- wdrożenie szkoleń online

kwiecień 2020

- wdrożenie obsługi / spotkań z klientami online

maj 2020

- wdrożenie księgowości online, internetowy panel klienta, bank faktur

wrzesień 2020

- otwarcie nowej siedziby Kancelarii

JAK NAS ZNALEŹĆ

Back to top